http://solmykilsil.dp.gov.ua/
Головна сторінка | Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Микільська сіл/рада >> Новини
Проект рішення Про податок на майно на території Микільської сільської ради
Версія для друку Написати листа

ПРОЕКТ

 

МИКІЛЬСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

Солонянського району Дніпропетровської області

СЬОМОГО  СКЛИКАННЯ

 

ДВАДЦЯТЬ ТРЕТЯ СЕСІЯ

 

 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

Про податок на майно на території

Микільської сільської ради

 

На підставі Податкового кодексу України № 2755 від 02.12.2010 р. (із змінами та доповненнями), з метою зміцнення бюджету місцевого самоврядування, керуючись п.24 ч.1 ст.26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада                         в и р і ш и л а:

1. Ввести на території Микільської сільської ради слідуючі види податку на майно з 01.01.2020 року:

І.    Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

1. Платники податку

1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

1.2. Визначення платників податку в разі перебування об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

2. Об'єкт оподаткування

2.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.1.1. об'єкти житлової нерухомості  це будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки;

2.1.1.1. Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:

а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

б) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

г) котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів;

д)садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;

ж)дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку;

2.1.2. Нежитлова нерухомость це:

а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади;

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

є) інші будівлі;

2.2. Не є об'єктом оподаткування:

а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради;

д) об'єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об'єкта на дитину;

е) об'єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб'єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

и) об'єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об'єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється Солонянським відділенням Дніпропетровської ОДПІ на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об'єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

 

 

4. Пільги із сплати податку

4.1. База оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Встановити пільги з податку на нерухоме майно для фізичних осіб на господарські (присадибні) будівлі  допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, тощо на 200 кв.метрів;

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

об'єкт/об'єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об'єкта/об'єктів перевищує п'ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням органів місцевого самоврядування;

об'єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Сільська рада до 1 лютого поточного року подає до Солонянського відділення Дніпропетровської ОДПІ  відомості стосовно пільг, наданих нею відповідно до абзацу першого та другого цього підпункту.

5.1 Встановити ставку податку  для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб  у розмір 0,75 відсотку  від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування;

5.2. Встановити ставку податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб у відсотках від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування а саме:

- готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку - 0,75 відсотка;

- будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей – 0,5 відсотка;

- ресторани та бари, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування  -0,5 відсотка

торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків0,5 відсотки;

-    концертні зали, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції -1,0 відсотка

-    казино, ігорні будинки 1,0  відсотка ;

-    гаражі -0,5  відсотка

-  господарські (присадибні) будівлі допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, тощо -0,25 відсотка;

-    інші будівлі -0,5 відсотка

            {Пункт 5 Розділу І із змінами, внесеними згідно із рішенням № 3-11/VII від 22.03.2017 }

 

6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється Солонянським відділенням Дніпропетровської ОДПІ за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об'єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" пункту 4.1 цього рішення  та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об'єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б"  пункту 4.1 цього рішення та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об'єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів, зменшеної відповідно до підпункту "в" пункту 4.1 цього рішення  та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об'єктів житлової нерухомості.

ґ) за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів "а"-"г" цього підпункту, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку)";

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості з урахуванням п.4.2 цього рішення та відповідної ставки податку.

8. Порядок сплати податку

8.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Фізичні особи можуть сплачувати податок через касу Микільської сільської ради  за квитанцією про прийняття податків.

 

9. Строки сплати податку

9.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

ІІ . Транспортний податок

2.1.Платники податку

2.1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до  пункту 2.2.1 цього рішення є об'єктами оподаткування.

2.2. Об'єкт оподаткування

2.2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.                                                                                                            {Абзац перший п. 2.2. Розділу ІІ із змінами, внесеними згідно із рішенням № 3-11/VII від 22.03.2017 }

2.3. База оподаткування

2.3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до пункту 2.2.1 цього рішення .

2.4. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно пункту 2.2.1 цього рішення.

2.5. Податковий період

2.5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

2.6. Порядок обчислення та сплати податку

2.6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється Солонянським відділенням Дніпропетровської ОДПІ.

2.6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку Солонянським відділенням Дніпропетровської ОДПІ до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Солонянське відділення Дніпропетровської ОДПІ надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

2.6.3. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають Солонянському відділенню Дніпропетровської ОДПІ декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

2.6.4. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.

Солонянське відділення Дніпропетровської ОДПІ.надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

2.6.5. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

2.6.6.У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

2.6.7. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до пункту 2.2.1 цього рішення є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

2.6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до пункту 2.2.1 цього рішення є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

2.6.9. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до Солонянського відділення Дніпропетровської ОДП ( за місцем своєї реєстрації ) для проведення звірки даних щодо:

а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування, документів, що впливають на середньоринкову вартість легкового автомобіля), Солонянськео відділення Дніпропетровської ОДП проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) платнику податку нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування".

2.7. Порядок сплати податку

2.7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

2.8. Строки сплати податку

2.8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

ІІІ. Плата за землю.

3.1.Платники земельного податку

Платниками податку є:

3.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

3.1.2. землекористувачі.

3.2.Об'єкти оподаткування земельним податком

3.2.1. Об'єктами оподаткування є:

3.2.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

3.2.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

3.3.База оподаткування земельним податком

3.3.1.1. Базою оподаткування є:

3.3.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації. 3.3.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

3.4.Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

3.4.1. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено та які перебувають у власності/постійному користуванні фізичних осіб, встановлюється у відсотках від їх нормативної грошової оцінки у таких розмірах:                                     

3.4.1.1. – під житловою забудовою – 0,3 ;                                                                         

3.4.1.2. – під господарськими будівлями і спорудами – 0,5.

            {Пункт 3.4.1. Розділу ІІІ із змінами та доповненнями, внесеними згідно із рішенням № 3-11/VII від 22.03.2017 }                                                                                                                                                              

3.4.2. Ставка податку за 1 гектар сільськогосподарських угідь  встановлюється у відсотках   від їх нормативної грошової оцінки  у таких розмірах:

3.4.2.1. - для ріллі, сіножатей, та пасовищ – 1,0 ;

3.4.2.2. – для багаторічних насаджень – 0,5.

            {Пункт 3.4.2.2. Розділу ІІІ із змінами, внесеними згідно із рішенням № 3-11/VII від 22.03.2017 }                                                                                                              

3.4.3. Ставка податку для земель загального користування встановлюється у розмірі 0,5 відсотка від їх нормативної грошової оцінки ;

3.4.4. Ставка податку встановлюється у розмірі 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у власності/постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності);

3.4.5. Ставка податку встановлюється у розмірі 3  відсотка від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки державної та комунальної форми власності;

3.4.6. Ставка податку за користування земельними ділянками, які використовуються юридичними і фізичними особами, в тому числі у разі переходу права власності на будівлі, споруди (їх частини), але право власності або право оренди на земельні ділянки під цими будівлями, спорудами (їх частинами)  в установленому законодавством порядку не оформлено, становить 5 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

 3.4.7.  Ставка податку за землі водного  фонду встановлюється:

-         для земель водного фонду  в межах населених пунктів – 0,75 відсотка  від нормативної грошової оцінки землі;

-         для земель водного фонду, розташованих за межами населених пунктів – 1 відсоток від  нормативної  грошової оцінки одиниці площі ріллі по Дніпропетровській області».       {Пункт 3.4 Розділу ІІІ доповнено пунктом 3.4.7. згідно із рішенням № 3-11/VII від 22.03.2017 }

3.5. Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

3.5.1. Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Дніпропетровської  області.

3.6. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб  встановлюються згідно ст. 281 Податкового кодексу.

3.7. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб встановлюються згідно ст. 282 Податкового кодексу.

3.7.1.Надати пільги по податку на землю:

-органам державної влади та органам місцевого самоврядування, органам прокуратури, закладам, установам та організаціям, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

3.8. Орендна плата.

3.8.1. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

3.8.2. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

3.8.3. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

3.8.4. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

3.8.4.1. не може бути меншою розміру земельного податку;

3.8.4.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

3.8.4.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 3.8.4.2. у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.                                                             {Пункт 3.8.4. Розділу ІІІ із змінами, внесеними згідно із рішенням № 3-11/VII від 22.03.2017 }

3.9.Податковий період для плати за землю

3.9.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

3.9.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

3.10. Порядок обчислення плати за землю проводиться згідно статті  286. Податкового кодексу.

3.11 Строки сплати плати за землю встановлюються згідно статті 287 Податкового кодексу.

2. Секретарю сільської ради Шаповал Ю.О. оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Микільської сільської ради та дошці оголошень. 

3. Копію прийнятого рішення про встановлення податку на майно надіслати у десятиденний строк з дня оприлюднення до Солонянського відділення Дніпропетровської ОДПІ.

4. Координацію роботи та контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.

 

Микільський сільський голова                                                                Копильцов В.М.                                                                                                                                                                               

 

село Микільське-на-Дніпрі

 


Версія для друку Написати листа
Про цей сайт | Запитання | Адміністратор


File Attachment Icon
рішення Про податок на майно 2020 (ПРОЕКТ).doc